2008年8月10日星期日

我地就係奧運


終於開幕了,作為中國人,由01年起直至8月7日也不太感受得到那份熱情,
國內的朋友都問我有沒有什麼期待呢?
期待?老實說我常常害怕會出什麼亂子呢...(我太黑心...?)
但身為中國人,中國人給我的印象就是這樣嘛...

不過尋晚睇左開幕,其中講活字印刷那一環節的確令我印象深刻,
表演得好立體而且好有心思,
點聖火盤那一段....還好吧,我總認為若不是李寧擁有李寧牌,會是他作最後一棒嗎?

最期待的,都係劉翔啦,
好希望佢可以再次力壓所有人而得到冠軍,
我總認為佢既成功係真係一點一點努力返黎,
而且佢一直表現得好謙虛丫,
謙虛既男人最值得支持
所以中國加油啦!!

沒有留言: