2009年8月13日星期四

籃板王???



雖然滿心的鬱悶,但總要向下一階段進發,
花一點時間看看周圍發生的事,少不免會有一些幽默的事情發生。
就像上圖...是我最近和朋友打籃球比賽的統計排行榜...
給大家找一找我的位置,我叫Jacky Lin...(我知你們都很清楚我的名字)
在三個排行上我進佔了兩個呢,如果是正常的話我應該會很高興。

問題是...那個做統計的姐姐大概見我太吸引的關係...
把別人搶的籃板也算到我頭上了,
平均一場8個籃板?咪玩啦...我加埋幾場都未必搶到8個啦。
平均3個助攻?算吧..咁少講出黎都俾人笑,
至於得分....嗯,大概係又寫錯左人地個名吧!我到而家都未搵到自己個名,冇記錯我應該係第一名那個。統計員好大頭蝦呢!

係呀,最近走到了分岔口,一個沒有選擇的分岔口。
我相信我會失蹤一段時間了。有時間會update一下的。
btw....個比賽完左我如果仲係籃板王,我會上黎通知大家的。

沒有留言: