2009年6月16日星期二

If you really want it...

我相信曾經待在我身邊的人都應該知道,
我也和所有正常人一樣,是有偶像的。
不數那些歷史偉人,只點算現在還在生而且是做娛樂性事業的,
一直以來都只有兩個人。

一個是李克勤,另一個是kobe bryant。
今天是kobe bryant的大日子。

兩位我都捧了超過十年以上,時間過得真快呢。
佢地都有共通點既,大家都係乳臭未乾就開始出名,
兩位都囂過跌過捱過再上返黎。
這樣的成功得來更有意義嘛。

今天我看著bryant拎起個mvp, 真係霎時感動。
只是我懷疑,當我有一天可以成功時,會不會有人為我感動呢?
問題係..............
李克勤唱歌可以拎最受歡迎男歌手,bryant可以拎mvp,
我做生意..........
成功時......
拎咩野係手,同咩人講感謝呢.....

而我想感謝那些人...又有幾多會為我感動呢下?

沒有留言: